Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hola a todos:

 

Me he cruzado con muchos R4 y F6 franceses con decoración rallie por la A620 (E80 Francia-Portugal) dirección Portugal.

Supongo que habrá algún evento.

Alguien sabe algo?

Un saludo.

P.D me parece que lo de los estudiantes franceses en Marruecos es en verano.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...